dinsdag 21 december 2010

Geen onderwerp

Een blog schrijven zonder onderwerp is best wel lastig. Maar hoe kom je aan een onderwerp als je niets weet. Je kan het vragen aan vrienden. Een van mijn vrienden zei schrijf gewoon een blog over dat je geen onderwerp hebt en ga daar op door. Dus deze blog heeft het onderwerp geen onderwerp.

Geen onderwerp hebben is altijd lastig want dan moet je verder denken en als je zoals mij denkt. Mensen die mij op twitter volgen kennen het wel mijn #chaosinmijnhoofd is altijd zo. Als ik ga denken en ik heb wat blijf ik denken en sla ik door in het denken. Er komen dan altijd vele dingen in mij op. Daarom ben ik erachter gekomen dat ik niet ben gemaakt voor de schrijvende pers.

Ik moet mijn creativiteit ergens kwijt. Ook moet ik mijn gedachten kwijt. Daarom ben ik blij met mediums zoals twitter en oypo. Hier kan ik mijn creatieve dingen op kwijt en de laatste tijd maak ik ook regelmatig meer foto’s. Dit komt omdat ik een nieuwe uitdaging heb en meer kansen zie die ik van mezelf moet benutten. Soms neem ik teveel hooi op mijn vork en ik kom er ook wel achter dat het gewoon soms te veel is. Daarom ben ik heel erg blij met mijn vrije tijd.

In mijn ‘echte’ vrije tijd doe ik dan ook echt dingen voor mezelf. Niet zomaar blogjes schrijven en twitteren, nee. Ik maak graag foto’s en ga dan ook graag op pad. Graag wil ik binnenkort een mooie reportage maken over de wijk waarin ik woon en ik hoop dat dat ook gaat lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten