vrijdag 7 januari 2011

Marry You

Laatst was ik Glee aan het kijken. Het klinkt raar maar waar. Als je ook maar 1 keer de muziek hoort weet je waarom ik enorme fan ben. Maar ik hoorde laatst een nummer tijdens een bruiloft in de serie. Ik werd gelijk benieuwd van wie het origineel was maar ik kon het nergens vinden, tot afgelopen week eindelijk op Youtube. Het origineel was van Bruno Mars, een zanger waarvan ik dacht dat hij maar 1 leuk liedje had maar daar ben ik dus wel achtergekomen. Er zijn dus meerdere nummers waarvan ik hou.

Verder luister ik sinds deze week volop de nieuwe cd van Michael Jackson. Eigenlijk voelt het wel raar om naar zijn nummers te luisteren vooral omdat als hij nog had geleefd deze nummers nog lang niet zo waren uitgekomen omdat deze man zo’n perfectionist was en daar herken ik mezelf de laatste tijd ook erg in. Ik lever niets in voordat ik het goed vind wat het soms erg lastig maakt. Zo durf ik niet met de foto’s die we maandag hebben gemaakt aan te komen bij Cees of Sjaak omdat ik ze nog niet goed genoeg vind.

Ook heb ik van de week mijn anthem ,zoals Rutger dat noem, gevonden. Het is een nummer van Amy Macdonald waarvan ik de muziek de laatste tijd ook weer enorm waardeer en luister. In het nummer Mr. Rock and Roll zit voor mij alles wat er op dit moment speelt en nog gaat spelen in de rest van mijn leven heb ik het gevoel. In dat nummer zit zoveel waar je jezelf in kan herkennen. Niet alleen ik kan mij herkennen in deze nummers maar natuurlijk iedereen.

Verder luister ik de laatste tijd nog allemaal verschillende nummers van The Script die echt geweldige muziek heeft en Shakira. Dat laatste klinkt vreemd maar heb zo’n mooi nummer ondekt. En natuurlijk luister ik veel muziek ingezongen door de mensen van Glee. Want alle muziek die daar wordt gezongen heeft ook wel een bepaalde boodschap die het aan mensen mee moet geven.

Imagine all the People!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten